Monday, April 18, 2011

Lõputu algus

Niisiis.. Lõppu enam pole! :D.

Nagu lubatud, siis siit tuleb nüüd üks postitus :)
Eile oli ilus ja armas päev, 17. aprill :)
Isegi uni oli vist just sellepärast kena.. ma küll ei mäleta, mida ma nägin, aga seda ma tean, et hommikul oli kohe kena tuju ^^.
Koolis kehalises hüppasin kõrgust... aga mul õnnestus kaks korda väga valusasti seljaga lati peale hüpata ja küünarnukk marraskile ajada, nii et ülimalt edukas (Y). Pluss veel, et ma ei hüpanud isegi oma eelmise aasta tulemust ära , jeeii :D.
Niisiis... jamh.. mis siis veel.

Ehk läheb see nädala esimene pool kiiresti... iseenesest.. esmaspäev on juba peaaegu läbi.. :).

Jaaa.. jahh.. selleks korraks siis nii palju, sobib? :D.
(:

2 comments:

  1. Raudselt sa tead, mis sa nägid unes. :D Sheeri nüüd rahvaga :D.
    Jään ootama rohkemaid postitusi, kui ainult seda.
    Ja, ma tean, mis tunne sul oli, kui sa lati peale hüppasid. Mul oli sama jama. Ma ei hüpanud kah oma eelmise aasta tulemust ära..

    ReplyDelete
  2. Kusjuures see ei olnud õrritamiseks .. ma tegelt ka ei mäleta oma unenägu :(:( :D.
    Aga.. siis mul lausa 2 igapäevast blogijälgijat ^^ :D.

    ja see lati värk on lame jah -.- Kui juba selle peale hüppad, siis ei julge rohkem enam proovidagi...

    ReplyDelete